Flytting Gjennomsnitt Multi Tidsramme


Ultimate Moving Average Crossover Alert Indikator Ultimate Moving Gjennomsnittlig Crossover Alert indikatorpakke for NinjaTrader (NT7 038 NT8) varsler deg ikke bare når et par bevegelige gjennomsnitt krysser, eller prisen krysser et bevegelig gjennomsnittsnivå gjennom et omfattende utvalg av lyd, visuell og e-postvarsling varsler, men gir også en rekke ekstra funksjoner. Med glidende gjennomsnitt 8216cloud8217 skjerm. 12 individuelt valgte MA-typer og en annen indikator som er inkludert spesielt for bruk i Market Analyzer-skanning eller strategiutvikling, gjør dette til det eneste glidende gjennomsnittet og crossover-varselindikatoren du trenger. Hold på høyre side av trenden Kjører på ethvert marked, noe diagram type, forsterker En hvilken som helst tidsramme Jeg sjekker alltid diagrammene mine og de bevegelige gjennomsnittene før du tar en stilling. Er prisen over eller under det bevegelige gjennomsnittet som fungerer bedre enn noe verktøy jeg har. Jeg prøver ikke å gå imot de bevegelige gjennomsnittene, det er selvdestruktivt. Se denne korte videoen for å se programvaren i action8230 Elsk den Moving Average Cross indicator8230email og varsler er flotte. I8217m bruker det og jeg skal foreslå det til vår gruppe. Jeg liker arbeidet ditt som det er rent og har behov for parametere. Scott P. Range Research Group (USA) Bare takk for din fortsatte støtte og råd. Jeg setter pris på det. Ant B. Storbritannia Jeg kjøpte denne flotte indikatoren Ultimate Moving Average Cross Alert indikator for NinjaTrader, og jeg vil bare si takk. Dette er en veldig god indikator. John Saraga, USA (14. april 2016) Man 8211 som er stor støtte 8230 takk Stuart 8211 mange forhandlere er i stillingen jeg er inne. Jeg er sikker på at hvis du gir denne typen virkelig hjelp, kan din virksomhet ikke hjelpe, men blomstre . Takk heaps Ivan B, Australia Flytende gjennomsnittsindikator Crossover Alert-funksjoner Lydvarsel (mulighet til å legge til egendefinerte lyder) Crossover-markør på diagrammet for siste glidende gjennomsnittskryss over og under Endre bakgrunnsfarget for barer hvor et kryssoverfall forekommer E-postmeldinger (direkte fra diagrammet ELLER markedsanalysatoren) Meldinger sendt til NinjaTrader-varslingsvinduet (med konfigurerbar meldingsprioritet) Farg den bevegelige gjennomsnittsen 8216Cloud8217 SKANNING FOR FLERE AVERAGE - eller PRIS-KROSSOVERS Inkluderer en annen indikator spesifikt for bruk i Market Analyzer for å opprette varsel-, celle - eller filterbetingelser eller for programmering til en NinjaTrader-strategi Motta e-postvarsler direkte fra Market Analyzer-skan DISPLAY VISNING AV AVGANG 8216CLOUD8217 Fullt konfigurerbart glidende gjennomsnitt 8216cloud8217 Valg for å slå på eller av den bevegelige gjennomsnittlige skyvisningen på diagrammer FLERFARGET FLYTTNING AVERAGE SLOPE Fullt konfigurerbart flerfarget glidende gjennomsnitt skrålinjer Valg for å slå på eller av movi ng gjennomsnittlig linjevisning på diagrammer KONFIGURERT BEVIRKNING AVERAGE 12 forskjellige Flytende Gjennomsnittstyper, individuelt valgbare for hvert bevegelige gjennomsnitt, inkludert: DEMA 8211 Double Exponential Moving Average (utviklet av Patrick Mulloy og beskrevet i sin artikkel i januar 1994-utgaven av teknisk analyse av Lager og varemagasin) EMA 8211 Eksponensiell Moving Gjennomsnittlig HMA 8211 Hull Moving Average (utviklet av Alan Hull) LinReg 8211 Linjær regresjon (selv om det ikke er et glidende gjennomsnitt, benyttes den lineære regresjonsindikatoren ofte til trendidentifikasjon på samme måte som flytende gjennomsnitt) SMA 8211 Enkel Flytende Gjennomsnittlig T3 8211 T3 Adaptiv Flytende Gjennomsnitt (opprettet av Tim Tillson) TEMA 8211 Trippel Eksponentiell Flytende Gjennomsnitt (utviklet av Patrick Mulloy og beskrevet i sin artikkel i januar 1994-utgaven av Technical Analysis of Stocks and Commodities magazine) TMA 8211 Triangulær Moving Gjennomsnitt VMA 8211 Variabel Moving Average (også kjent som VIDYA eller Variable Index Dynam I gjennomsnitt) VWMA 8211 Volumvektet Flytende Gjennomsnittlig WMA 8211 Vektet Flytende Gjennomsnitt ZLEMA 8211 Nullstillingseksponentiell Flytende Gjennomsnittlig Moving Gjennomsnittlig Periode 8211 individuelt valgbar for hvert bevegelige gjennomsnitt 7 forskjellige pristype-innganger Mulighet til å vise et tredje langsiktig glidende gjennomsnitt Detaljerte brukerhåndbok Forkonfigurert forsterker enkel å bruke, men likevel svært konfigurerbar for 8220power-brukere8221 Motta både NinjaTrader 7 og NinjaTrader 8 versjoner av indikatorene for den samme prisen. BONUS: Din lisens tillater bruk på to datamaskiner du eier (f. eks. Stasjonær PC og bærbar PC). Egen Din Ultimate Moving Average Crossover Alert-indikator er fullstendig med evigvarende lisens for KUN (US) 157,00 (normalt 177,00). Skjermbilder Systemkrav Lisensiering og vilkår NinjaTrader 8211 Ultimate Moving Average Crossover Alert Indikator er en plug-in til NinjaTrader-kartleggingsplattformen, slik at et system som kan kjøre NinjaTrader (versjon 7 og versjon 8 støttet), kan også kjøre Ultimate Moving Average Crossover Alert indikator. For mer informasjon om NinjaTrader-kravene, vennligst se den gjeldende Installasjonsveiledningen: NinjaTrader 7 Installasjonshåndbok NinjaTrader 8 Installasjonsveiledning Microsoft Framework 4.5 (forhåndsinstallert på de fleste PCer) eller høyere. For å laste ned den nyeste versjonen av Microsoft Framework, se: microsoftnetdownload 1) Alle kunder mottar en evig lisens og fri tilgang til 1 år (fra kjøpsdato) for støtte og programvareoppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer. Din lisens tillater bruk på to datamaskiner du eier (f. eks. Stasjonær PC og bærbar PC). Hvis du trenger installasjon på mer enn 2 datamaskiner, kan du kjøpe ekstra lisensiert til en betydelig rabatt med det opprinnelige kjøpet. 2) Den evigvarende lisensen er for din kontinuerlige bruk av programvaren, og det er ikke mer å betale hvis du ikke ønsker å motta fremtidige programvareoppdateringer etter det første året. Alle kunder får gratis tilgang til 1 års støtte og programvareoppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer, men etter 1 år vil fremtidige oppdateringsforsterkninger bli tilgjengelig til en nedsatt pris på 35 av den angitte prisen, i ytterligere 1 års støtte og programvare oppdateringer, inkludert fremtidige forbedringer, bør du ønske å ta opp dette alternativet. 3) VENNLIGST MERK. Ved å klikke Jeg godtar vilkårene for vilkårene ved kjøp av produktet, nedlasting, tilgang, installasjon, kjøring eller bruk av Global Trading Tools (GTT) indikatoren du angir at du godtar vilkårene i ansvarsfraskrivelsen og sluttbrukerlisensen Avtale (EULA) ligger på globaltradingtoolspolicies Innkjøp 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 Indikator (USD) 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 indikator for NinjaTrader (støtter NinjaTrader v7 038 NinjaTrader v8) KUN 157,00 med bonus 2 PC lisens includedThe lisensinformasjon i programtasten, hardtastet og VT maskinvare er alle eksternt oppgraderbare. USB Hardkey for Multi-Instrument Series US39.95 Gratis Express Shipping Det trenger ikke en driver å kjøre og dermed er problemfri. Det vil bli initialisert til lisensnivået som er kjøpt. Med dette alternativet kan du kjøre programvaren på den registrerte datamaskinen med programtasten, og på hvilken som helst datamaskin med hardtasten. Full pakke Pro alle tilleggsmoduler, GRATIS oppgradering for samme lisensnivå for livet Lisensalternativer: 1) Funksjonstast for aktivert nøkkel (låser til den registrerte datamaskinen) 2) VT-maskinvareaktivert lisens (låser til den kjøpte VT-maskinvaren) Eventuelt kan en USB-hardtast (låser til hardtasten) kan kjøpes per softkey eller VT-maskinvareaktivert lisens 1. Introduksjon Multi-Instrument er et kraftig, multifunksjons virtuelt instrumentprogramvare. Det er et profesjonelt verktøy for tids-, frekvens - og tidsfrekvensdomener. Den støtter en rekke maskinvare som spenner fra lydkort som er tilgjengelige i nesten alle datamaskiner til proprietær ADC og DAC-maskinvare som NI DAQmx-kort, VT DSO, VT RTA og så videre. Den består av følgende instrumenter og funksjoner. Oscilloskop Digital Oscilloskop Transient Recorder Dataregistreringsapparat Voltmeter Lissajous Plot Digitale Filtre Persistens Modus Ekvivalent Tid Samplings Signal Generator Funksjonsgenerator Snarlig Generator Burst Generator Hvit Støysgenerator Pink Noise Generator MultiTone Generator MLS Generator Musikalsk Skala Generator DTMF Generator Frekvens Sweep Amplitude Sweep Fade InFade Out DDS Amp Streaming Modes DC Offset-støttet Multimeter Voltmeter, SPL Meter, Frekvens Counter, RPM Meter, Teller, Driftssyklus Meter, FV Meter Spektrum Analyzer Amplitud Spectrum Analyzer Power Spectrum Analyzer Realtid Analyzer Octave Analyzer Fase Spektrum Analyzer Korrelasjons Analyzer Freq. Response Measurement Distortion Analyzer Noise Analyzer Harmonics Analyzer Dynamisk Signal Analysator Samhørighetsmåling Overføringsfunksjon Måling Impulsrespons Måling Spectrum 3D Plot Fossepot spektrogram Vibrometer Displacement, Hastighet, Accelerasjon Konvertering Datalogger 88 Avledet datapunktlogger 151 Avledede datapunkter 16 Brukerdefinert Datapunkter Enhetstest Planlegg brukerdefinert plan 8 XY-plott 1 Testrapport LCR-måler Induktormåler Kondensatormåler Motstandsmåler Impedansmåler DDP Viewer Vis avledede datapunkter HH, H, L, LL Alarmerende programvare Tilpassing amp Utvikling Mest fleksibel konfigurasjon ActiveX Automation Støttet vtDAQ amp vtDAO Åpne grensesnitt VC , VB, VC, Labview Samples Systemkrav Windows XPVISTA7810, 32 eller 64 bit, skjermoppløsning 1024600 eller høyere. ADCDAC Maskinvare støttet 81624 bit Windows-kompatibelt lydkort (MMEASIO-driver) NI DAQmx-kompatible kort VT DSO F1H1H2H3-serie VT DAQ 12-serien, VT DAO 1-serien. Språket støttes engelsk, fransk, tysk, italiensk, spansk, portugisisk, russisk forenklet kinesisk, tradisjonell, kinesisk, japansk, koreansk. Ferdiggjorte historier 3T treffer gruset med alle nye flekker med flere overflater Exploro karbonramme og 650b hjul 8211 Først ser det virkelig ut burde ikke være for stor til en overraskelse for å se en sykkel komme ut av den nye 3T etter at Gerard Vroomen kom sammen med Ren Wiertz i lederen av selskapet i fjor. Vroomens håndformede nyskapende sykkeldesign på både Cervlo og Open, og vi ser tydeligvis noen innflytelse av denne utviklingsprogresjonen i denne nye Exploro-rammen under 3T-merket. Siden starten i 1961 har 3T fokusert på å gjøre sykler mer aero, så en grus sykkel virker som en stor avgang. Men så lenge har grusomme grusopplevelser vokst i popularitet 3T trodde, hvorfor ikke se om det var mulig å lage grus mer aero også 3T tok ideen til San Diegos lavhastighetstunnel tunnel og fant noen interessante resultater å legge i 700c x 40mm og 650b x 2,1 dekk, og til og med noen grense luftbrytende gjørme. Konseptet ble til ideen Går fort, langsommere. Sjekk ut vår første se på sykkelen, detaljer og til og med de nye 650b-hjulene etter hoppet 3T Exploro Vi fikk den unike muligheten til å bli med 3T i Toscana denne uken for en forhåndsvisning av den nye sykkelen og noen første turer foran en liten gruppe av europeiske journalister. I tillegg til å bli med med raske gutter fra 3T-lag både i Italia og USA, ble vi med 3T-ambassadør Magnus Backstedt som har kjørt på den nye Exploro denne våren. Vi snuck av med Maggys sykkel i den mer rimelige teamversjonen for å få et par skudd ved oppsettet hans, fremhevet av en Force 1 Hydro-gruppe, 3T Discus C35 Pro karbonhjul og 40mm WTB Nano cross-dekk. Alt i alt var det en ganske oppnåelig spesifikasjon. 3T utviklet sykkelen rundt et nytt GravelPlus-konsept, tilbake til rammenes hjerte. Grusrytere ser ut til å ha stadig større dekk og mer volum, så 3T er glad for å forplikte seg. I de tidlige dager var all sykling på gruskjøring. Og 3T er begeistret for denne grus 2.0-gjenfødelsen, da den gjenoppretter folk med essensen av sykling: frihet og utforskning. Plus, Gerard og Ren elsker det fordi de sier at de er tregte og så passer det til deres personlige ridestil. Siden en 700c x 33mm dekk og et 650b x 2.1 dekk har i hovedsak samme ytre omkrets, designet 3T den nye Exploro til passform, syklus og til og med rundt 27,5 terrengsykkeldekk. Det gjør at sykkelen kan tilpasse seg ulike stiler med blandet overflate riding, avhengig av hvor mye dekkflytning og støtabsorpsjon du er ute etter. Med 700c størrelse 3T passer rammen til Discus-hjulene, og for 650b har de lagt til et nytt Discus Plus-hjulalternativ (detaljer nedenfor). Den resulterende sykkelen kan konfigureres fra smale filtrekk-dekk for jevn, hurtigrulling, for å smidige 650b-dekk for den ultimate cush-turen, og til og med 27,5 XC-dekk for å gjøre sykkelen mer i stand til noen riktige enkeltbaner. Men midt i det er det oppsettet som de fleste (fra Magnus til oss) sannsynligvis vil bruke, med høyt volumkorsdekk som WTBs populære 40mm Nano (raptor) som gjør at sykkelen er klar til å ta på noen teknologiske løyper, men en blast til hamre ut miles på uendelige skitt og grusveier. Med ideen om å få areo på brede dekk, tok Vroomen en lignende start som på tidligere design, blander firkantede og luftfylte former for å få noe av det beste av begge. Men med ideen her om å flytte luft ut av og rundt fete dekk, prøvde 3T ikke å gå for et lite frontområde. Faktisk gikk de motsatt vei med en downtube som er full 5cm2 bred. Men forkant av det røret (og andre) får en skikkelig aero-form og en avkortet hale 8211 noe morsomt kallt Sqaero (ja, vi tenker Squoval 2.0 også) 8211 som ender opp med å faktisk holde et par vannflasker ganske bra. Ikke bare downtube, headtube, seatstays og proprietære setepost får også Sqaero-former. Vi ender med å bruke mye tid ute i vinden på gode gruseventyrturer, så ideen om å spare noen Watts blir verdsatt hvis det er realistisk. 3T jobbet da på hva de kaller RealFast aerodynamikk, som utgjorde å teste sykkelen hvordan folk virkelig ville ri. Det betydde å designe og teste sykkelen med pedaler og flasker, og til og med gjørme (3D-trykt gjørme, så det var replikabelt, og så LSWT gjorde ikke sparker dem ut) på sykkelen. Så det var testene ved San Diego LSWT kom inn og kjørte tester på en mer realistisk 20mph32kmh (mot 30mph48kmh at de fleste sykler testes på, men få ryttere noensinne oppnår.) Og til slutt legger du aero-rammen til test med 40 mm korsdekk (og til og med flasker og gjørme) det kommer raskere ut enn en tilsvarende rundtrørramme med 28 mm veiskikk. Den bredere røret fungerer godt for å hente luftstrømmen som kommer av et bredere kryss eller til og med fjelldekk og glatte det rundt et par vannflasker, og deretter forbi det smalere 25mm (men dype) setrøret som fører luft over det bakre dekket. På de lave hastighetene som kommer til bare 7W besparelser (eller 24W ved 30mph). Og mens det ikke er mye, kreves mindre energi alltid, og det faktum at det gjør den fete knobben slår ut en 28mm glatt i utgangspunktet, er ganske overraskende. Å ta vekk fra aero-perspektivet er at med Exploro kan du matche hastigheten på en utholdenhetsveisykkel, og når du treffer smuss og grus kan du slippe alle som en dårlig vane. Exploro får et bredt, flatt mono-b-opphold på toppen av seteoppholdet som rammer setrøret under seteklyngen for å hjelpe deg med å roe på noen chatter. Det er ganske viktig fordi rammen har slike overdimensjonerte nedturer og asymmetriske kjedestenger. Den D-formede Charlie Sqaero seteposten betyr at sykkelen ikke tilbyr noen andre setepostalternativer for nå, men det bruker 3Ts elastomerdempet hode som gjør en anstendig jobb med å justere buzz uten å føle seg fleksibel. Posten får en integrert innvendig kile klemme som er tilgjengelig fra under toptube med en 4 mm allen. Beliggenheten betyr at det ikke vil være veldig tilgjengelig for noen korte multi-verktøy som er litt irriterende, så husk at du kanskje må finne hvilket verktøy som fungerer best for på stien bruk (vel ta en titt på noen når vi får en sykkel inn for å teste denne sommeren.) Seattube får et lite hull for å sjekke at du har riktig posttillegg (siden klemmen sitter lavere i rammen) og er unnskyldning for hvorfor innlegget har et personifisert navn, bare så Vroomen kan kalle denne funksjonen Checkpoint Charlie. Ved første øyekast er en merkelig egenskap av sykkelen en ny hengeløs derailleurhenger. Hengeren inneholder faktisk trådene på den bakre 12mm gjennomakselen, så når du fjerner bakaksel, glir bakspareren og hengeren ut av rammen når hjulet er fjernet. For å være ærlig hørtes det som en dum idé til meg først, men i praksis betyr det at når du går for å bytte ut hjulet, trenger du bare å justere rotoren og skyve i akselen. Deretter skyver du bare i hengeren og snurrer gjennom akselen for å låse alt ned. Det vil ta litt vant til, men det ser ut til å ha gjort justering og bakhjulsinstallasjon enklere, uten at bakspareren trekker hjulet ut av linjen før akselen er gjenget inn. Exploro får fullstendig intern ruting med en modulær hette bak hodebenet. Plassering av alt som kan skape et rent utseende, men vil kreve mer oppmerksomhet for å holde det ryddig. Men rammen bruker full lengde derailleur hus, slik at du ender med litt fleksibilitet og kan skyve den innvendig. Weve hadde problemer på noen karbonrammer som gjorde massevis av støy med det huset som whacking innsiden av rørene. 3T inkluderer en støyreduserende skumhylse for kabelen, som ser ut til å fungere. I noen turer har vi ikke hatt et problem ennå, men det er verdt å holde øye med. Exploro kommer i to monocoque karbonrammesett. Den hvite Team-versjonen som Magnus Backstedt kjørte, har en rammevekt på 1150g og kommer i 3T-lag hvitt med røde logoer. Paired med en 15mm thru-aksel 3T Luteus II Team gaffel og setepost vil Team rammer selge for 300030002400. Exploro LTD trimmer vekten tilbake til 950g og blir matchet til LTD edition gaffel. Prisen for rammesettet er 420042003300. Størrelsen på store rammer i begge versjoner er tilgjengelig nå, med S, M amp XL som kommer i begynnelsen av august 2016. 3T ringte prissetting Prexit eller pre-Brexit-prising siden de ikke har noen anelse om hva det vil være hvis det skjer om et par uker. Uansett kan du låse i Prexit-prisen hvis du kjøper nå. Komplette sykler vil ikke bli tilbudt, og du kan få ahold av en av rammesettene gjennom en vanlig 3T-komponentforhandler. Exploro har en av de raskeste, mest responsive turene du vil finne på en grus sykkel. Det er takket være en relativt bratt hodevinkel med kort 50mm sti og super korte 415mm kjedestenger. (Det er kort for en utholdenhetssykel som er gal kort for grus eller kryss.) Det gir rask styring, men samtidig betyr det at sykkelen ikke vil lide å få forhjulet slått rundt ved stein og ruter så mye en slakkesykler med en mye sti. Det gjør også sykkelen ikke slank når den treffer glatte veier, og ingen lignende sykkel kan matche akselerasjonen med en så kort bakre ende. Exploro-rammene bruker en BB386Evo, og kan kjøre enten 1x eller doble ringoppsett (selv om det ikke er noen eTap-dobbel når det kommer rundt. Det fremre batteriet kommer i veien for det bakre dekket.) Rammen er designet for å bruke kompakte veivinker, og kan løpe opp til maks. 36T indre, 50T ytterring eller på 1x maks. 46T for SRAM offset ringer eller mer ideelt 50T max for en flat ring som WTC jeg kjørte. Sykkelen bruker postmonterte 160 mm rotorer foran og bak. Den har også justerbare monteringskonsoller. Tre downtube-flaskebaser lar deg optimalisere burplassering for 1 eller 2 flaskeoppsett, og toptuben får bøydampmonteringspunkter. Vi hadde en sjanse til å sykle et par dager på glatt grus, og litt av den toskanske strada bianca, pluss super bratte 30 pav klatrer, grusveier, og til og med noen steinete stier og singletrack. Jeg syklet med WTBs nye 34mm eksponering semi-slick grus dekk og kom bort ganske imponert. Sykkelen følte meg veldig fort på asfalt og glatt grus, og gikk opp bakken så fort jeg kunne slå pedaler. Dessverre dro de andre fire gutta med å ri på samme sykkel, så jeg fikk ikke glede av noen aero-fordel, men stivheten syntes å skinne på de stramme klatringene. På grove grus nedoverfelt fløy sykkelen, selv om det og litt mer teknisk singletrack var det klart at jeg ikke var på en terrengsykkel. Kombinert med 3Ts Luteus II gaffel er forenden stiv, og den techy nedstigningen krevde et greit grep på varen for å la sykkelen gjøre sin ting. 3T ser grus som en forlengelse av kjøring, og det er noe jeg kan komme bak. Jeg er nysgjerrig på å få mer tid på sykkelen og vil se etter å få en langsiktig testcykel snart. Så se etter en full sykkel test sannsynligvis på slutten av sommeren. Discus Plus Som for de nye Discus Plus-hjulene i 650b, kjørte jeg ikke dem selv, men de vil være interessante å prøve ut. De er en mindre diameter versjon av de nåværende 700c Discus-hjulene og deler de samme fleksible endehettnavene. De er designet for bredere veier og nå grusdekk, så får du en ny bredere kant og mer talte offset. En C25 Pro-versjon vil bruke en 21mm dyp aluminiumfelt med 24mm bred inne og 1640g. En annen C30W Team versjon vil legge i en 28mm dyp karbonfelt som vokser til 28mm intern og dråper til 1600g. Pro hjul vil være tilgjengelig i juli for 900900, og karbon lag fra 19001900 i august. Innlegg Visninger: 17 918 Det er utvilsomt en veldig kul hvis veldig ekstravagant sykkel, rulle I8217d den. Jeg husker at folk spøkende sier at ganske snart vil grusgenren få dekk så vidt de vil gjenoppfinne terrengsykkel og det virker som at vitsen kommer til virkelighet. Må ikke være uenig med anmelderen på dette punktet selv: 8220 ingen lignende sykkel kan matche akselerasjonen med en så kort bakre ende.8221 Med mindre du spinner ditt bakdekk på grunn av din massive benkraft og trenger mer trekkraft, så har kjederens midtpunktsmåling ingen påvirkning på akselerasjon. Noen tror også at en kort bakre ende vil forbedre akselerasjonen på grunn av forbedret rammestivhet, og mens de er svært løst relaterte, er det helt mulig at en lengre bakre sykkel er stivere enn en kortere, så med andre ord kan du 8282 utfør slike forutsetninger fra geometrioversikten. Jeg liker absolutt sykkelen. Dette i hovedsak hva Johnny T rider tilbake på dagen med unntak av geo, byggematerialer og groupo. Prisingen er litt høy, men det er et subjektivt emne. større down tube er en god ide for denne typen sykkel selv om squareo ting er (slettet) og jeg er alltid allergisk mot (slettet). den såkalte aeroformen virker bare når det ikke er noe bak det, siden den spennende luften ikke lenger er ren. Den runde, fremre flatbacken er laget på den måten for å få urent luft ut av dekkets vei, ikke for styrke og (slettet). Det ser bare større ut fordi dekkene på denne sykkelen kan være store. som betyr riktig engineering, bs markedsføring. alltid påminner meg om V-formfelger (som i dette tilfellet werent laget for aero og er helt ikke aero 8211 skaper uhyggelig luft mot en mer avrundet form, på grunn av kantens vinkler. Nyway-sykkel ser ganske kul ut. Markedsføring bs. Ser ut som en adopsjon av Kamm Tail design fra biler. En flaske vil ødelegge luften for en del av rørspenningen, men resten av spenningen vil fortsatt være jevn. Jeg graver denne sykkelen da jeg elsker ting som er igjen fra sentrum mest ganger, men 8230. 8220 og når du treffer skitt og grus kan du slippe alle som en dårlig vane.8221 Jeg leste det for å bety at jeg har en markedsførings aero fordel you8217ll være super fort på dirt8230. Jeg tror at hvis du er så rask i smuss du trenger aero, narkotika laboratoriene kommer til å banke. Eller hvis du tror at du trenger luft på smuss, så skal du bjeffe opp feil tre. Hvis du flytter i luften og vil gjøre det med maksimal hastighet for gitt strøminngang, aero er en fordel. Med konkurrerende blandede overflatehendelser som BWR, DK200, osv. direkte g konkurranse med en gjennomsnittlig hastighet på 20mph, fordelen er ekte. Det er derfor det ble vurdert og implementert. Hvis du tror at DON8217T trenger det, er du ikke interessert i å maksimere denne innmatingshastigheten. Greit nok. Mange mennesker tar til backcountry, grus, stier for å nyte en stille bilfri bekymringsfri tur, slik at de kan dra nytte av de to andre dusin funksjonene sykkelen sysselsetter. Jeg kan gi deg noen grunner. Når jeg kjøpte min Open Up, fant jeg noen problemer: Bremsekabelens utgangshull sperret opp, den rette kjeden ble stoppet av en plastikk og karbon, det var umulig å sette i seteposten fordi en plastbrikke forhindret seteposisjonen, Til slutt hadde bunnbraketten en stygg karbon rynke. Det var noen mounths siden, for øyeblikket gir ikke heller G. Vroonen eller Andy meg noe svar. That8217s Charlie med en D Du sitter nesten på ham mens du krysser grensen for politisk, økonomisk og seksuell frihet. Orientalske kvinner jobbet hardt for å produsere sin tvetydige rørform, noen måneskinn som spioner for fabrikken oppover veien. Du er velkommen til å sjekke ham mens du rider, men det tømmer garantien, som ikke dekker kanadisk yoga. I neste uke på BR diskuterer han og Anna Schwinn sine utsikter for å kutte ut Cobble Gobbler i Chocolate Factory 500 Circuit Edition. Heng løs, da skum vil forhindre overdreven whacking. Det ser ut til at de enten har lisensiert eller rett opp, kjedestøtedesignet fra åpne sykler, deretter lagt til aero-rør og et vakrere setehus. Vroomen har sin hånd i 3T og Open, og designet begge sykler. Et faktum tydelig dekket i andre artikler om denne sykkelen. En utelatelse fra BR bør løses her. Tilsynelatende, I8217m så blind som den andre kommenterer her, som Vroomen info og Open referansen er her. Må lese bedre. Bare en aero-Ized Open U. P. eh 8220 Exploro-rammene bruker en BB386Evo, og kan kjøre enten 1x eller doble ringoppsett (selv om det ikke er noen eTap-dobbel når det kommer rundt. Det fremre batteriet kommer i veien for det bakre dekket.) 8221 Jeg lurte på det da SRAM først annonserte eTap, som den fremre sperren var en ettertanke. Som for et selskap med en historie med dårlige skiftende front derailleurs, var det sannsynligvis. Ikke at det betyr noe i dette tilfellet, siden eTap-bakspareren er ute på 11-28. Da 7970 ble introdusert, tok det litt smart arbeid fra K-Edge for å passe på den med en større bakhjul enn en 27t og couldn8217t settes opp 1x med en clutch. Nå kan veien Di2 kjøres med en 11-46t og en ring uten disse hackene. Jeg antar at vi vil se noe lignende med klare folk å få eTap på deres eventyrsykler. SRAM selv sier at eTap bakspareren can8217t støtter en cog større enn en 28 tau. Dette er menneskene som brakte oss i stor lager WiFli bakvei derailleurs, så jeg antar om eTap kunne bli laget for å støtte en 32t (eller 36t eller 42t) de ville vite. Jeg lurer på hvorfor mange av dere er overfokuserte på detaljer og mangler en enkel, men likevel kjempen ide om å ha en rettferdig ramme utstyrt med en topp tiergruppe) og tre (eller flere) anstendige hjulsett for hver type a roadpathtrack og for snowsandgravelmud eller asfalt 8211 alt til prisen for de overordnede 8220n18221 middelmådige sykler. Ville være interessert i å se FD clearance med de nye Shimano lang armene design, en 2x oppsett og de større 7002154027.52152.18243 dekk. Min gjetning er at med 415mm kjedestenger vil ting bli veldig stramt når du skifter inn i den store ringen. Ville være flott å få noen avklaring fra 3T dersom de store dekkoppsettene kun er 1x. Problemet ern8217t med frontsporeren. Problemet er at de gjenbrukte det strømlinede eTap-baksparingsbatteriet i FD, og ​​det klemmer av alt den nøye utformede bakre dekkklassen bak setetrøret. Hvis du går 1x med eTap, er maks. Kassettområdet 11-28t, så i utgangspunktet ubrukelig bortsett fra i spesielle formål som CX racing. Veldig god observasjon. Ja, med Shimano lange arm 2x mekaniske systemer, er de større volumene 2.18243 650B dekkene en no-go. 2x NY-mekanisk Dura-Ace FD-R9100 og Di2-systemer er fine, akkurat som de 47mm Road Plus-dekkene og en rekke 700c-alternativer. Samuel Lai sier: Sqaero er faktisk som Squoval 3.0 ikke versjon 2.0. Versjon 3.0 er aero-versjonen og debuterte på Cervlo Rca. Bikerumor er verdens største sykkelteknologiske blogg. Vår lidenskap er produktene, teknologien og menneskene som gjør dem. Vi dekker de skinnende nye tingene med dybdeintervjuer og detaljerte historier om hvordan sykkelen og komponentene fungerer, samt vurderinger for å se om de lever opp til sprøytenarkomanen. Vi elsker å lære teknologien og feire innovasjon på alle nivåer - fra crowdfunded start ups til store globale merkevarer - og dele alt sammen med deg. Abonner på Epost Nyhetsbrev

Comments