Ce Trading System Srl


A. Serr. Srl - Frosinone Acustica Ottica Mauro Srl - Frosinone Aetos Srl - Frosinone Ag S. R.L. - Frosinone A. G.B. S. R.L. Prodotti Per LEdilizia - Ferramenta - Frosinone Agenzia Costantino S. R.L. Pratiche Auto - Frosinone Agenzia Immobiliare Immobiliare Frosinone Citta S. R.L. - Frosinone Agri Data Lazio Srl - Frosinone Agri Prevident Srl - Frosinone Agricoltura E Vita Lazio Srl Consulenze Agronomiche - Frosinone Agrizootecnia Di Mario Srl Unipersonale - Frosinone Alba Immobiliare Srl - Frosinone Albergo Memmina - Gruppo Crispino Srl Ristorante - Hotell - Frosinone Alfa Srl - Frosinone Alipas SRL - Frosinone Alonzi og Bietoni Costruzioni S. R.L. - Frosinone Alonzi og Bietoni Costruzioni S. R.L. e-Frosinone Alpine Srl - Frosinone Amerika Latina Srl Studi Radiologici - FrosinoneSelezionare un Paese Arabia Saudita Argentina Australia Østerrike Belgia Bielorussia Bosnia Erzegovina Brasile Bulgaria Canada Cile Croazia Danimarca Egitto Emirati Arabi Uniti Estland Filippinene Finlandia Francia Germania Hong Kong Indonesia Irlanda Israele Italia Lettland Litauen Lussemburgo Makedonia Malesia Malta Marokko Messico Moldova Norge Nuova Zelanda Paesi Bassi Polonia Portogallo Regioner Unito Repubblica Ceca Romania Russland Serbia e Montenegro Singapore Slovacchia Slovenia Spagna Sudafrica Svezia Svizzera Taiwan Thailand Tunisia Turchia Ucraina Ungheria US-Info Venezuela Vietnam Seleziona una lingua 1. Ce Trading Systems SRLCompany profil Luxottica er en global leder innen design, produksjon og distribusjon av mote-, luksus - og sportsbriller med høy teknisk og stilistisk kvalitet. En sterk og velbalansert merkevareportefølje omfatter blant annet ikoniske proprietære merkevarer som Ray Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples og Alain Mikli, samt svært attraktive og prestisjefylte lisenser, inkludert Giorgio Armani, Burberry, Bulgari, Chanel, DolceampGabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany Amp Co. Versace og Valentino. Luxotticas internasjonale ekspansjon har utviklet sitt geografiske fotavtrykk over hele verden. Gruppens globale grossistdistribusjonsnett dekker mer enn 150 land og suppleres av et omfattende detaljhandelsnettverk på ca. 8 000 butikker, med LensCrafters og Pearle Vision i Nord-Amerika, OPSM og LensCrafters i Asia-Stillehavet, GMO i Latin-Amerika, SalmoiraghiampVigan i Italia og Sunglass Hut over hele verden. En av Konkurransemessige fordeler er den vertikalt integrerte forretningsmodellen, bygget over årene, og dekker hele verdikjeden: design, produktutvikling, produksjon, logistikk og distribusjon. Produktdesign, utvikling og produksjon finner sted i Luxotticas seks produksjonsanlegg i Italia, tre fabrikker i Kina, en i Brasil og ett anlegg i USA viet til sports - og ytelsesbriller. Luxottica har også en liten plante i India som serverer det lokale markedet. bla for mer Luxotticas oppdrag er å beskytte øynene og forbedre utseendet til kvinner og menn i verden, og skape det beste mulige briller for å tilfredsstille sine kunder og tolke forbrukers smak og ambisjoner. Gruppen følger dette oppdraget etisk og ansvarlig, engasjerer all sin energi, dyktighet og erfaring, med stor oppmerksomhet om hvordan viktige briller er til forbrukernes velvære, slik at de kan jobbe, lese og kommunisere deres personlige stil. Hver samling, hvert par briller, er resultatet av en pågående RampD-prosess som kombinerer lidenskap, innovasjon og kreativitet med den nyeste teknologien og mesterarbeidet. Luxotticas excellence excellence står i vei for arbeid, på alle nivåer og i alle geografiske områder. Luxottica er åpen for nye ideer og måter å se på, ulike modeller og kulturer, for å kontinuerlig forbedre og maksimere selskapets potensial i stadig mer konkurransedyktige globale markeder. Luxotticas langsiktige strategi er å fortsette å utvide seg i briller og øyeomsorgssektorer ved å øke sine ulike virksomheter, enten organisk eller gjennom oppkjøp. Selskapet vil fortsette å fokusere på følgende strategiske søyler: vertikal integrering, design og teknologisk innovasjon, merkevareporteføljeforvaltning, markedsutvidelse, finansdisiplin og utvikling av talentfulle og engasjerte medarbeidere. Å bygge sterke merkevarer som skaper varige forhold til forbrukere er nøkkelen til hvordan Luxottica planlegger å opprettholde sin virksomhet i fremtiden. I denne retningen fortsetter vi å investere for å styrke og balansere porteføljen vår med oppkjøp av nye merkevarer og tillegg av nye lisensavtaler, for kontinuerlig å tiltrekke seg et bredt utvalg av forbrukere over hele verden med forskjellig smak og livsstil. Luxottica er forpliktet til å opprettholde og styrke sin posisjon i markedene den opererer i. Det fokuserer også på å vurdere muligheter for ytterligere å trenge inn i fremvoksende markeder, en sentral driver for sin langsiktige vekststrategi. Luxottica har som mål å øke sin markedsutvidelse gjennom sterkere detaljhandel, samtidig som konsolideringen av grossistnettverket øker, og øker sin tilstedeværelse i e-handel, varehus og reiseliv. Luxotticas merkevareportefølje er en av de største i bransjen og utvikler seg kontinuerlig, med ledende merkevarer på globalt og regionalt nivå. Porteføljen er godt balansert mellom proprietære og lisensierte merkevarer, en kombinasjon av popularitet og prestisje. Tilstedeværelsen av Ray-Ban, en av verdens mest solgte merkevarer av sol og reseptbriller, og Oakley, som er leder i sport og prestasjonsklasse, gir den proprietære merkevareporteføljen en sterk base, supplert av Persol, Oliver Peoples og Alain Mikli i den høye enden av markedet, Arnette i sportsmarkedet og Vogue Eyewear i motemarkedet. Ved siden av de proprietære merkene har porteføljen over 20 lisensierte merker, inkludert noen av de mest kjente navnene i global mote og luksusindustrien. Blant dem: Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Exchange, Brooks Brothers, Burberry, Bulgari, Chanel, Coach, DolceampGabbana, DKNY, Michael Kors, Paul Smith Spectacles, Prada, Miu Miu, Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Ralph, Starck Eyes , Tiffany Amp Co, Tory Burch, Valentino, Versace Med en sterk portefølje av varehandelsmerker, er Luxottica godt posisjonert for å betjene alle segmenter av markedet med en rekke differensieringspunkter, inkludert de nyeste designer og høyytelsesrammer, avanserte linsealternativer , avanserte øyeomsorgstjenester for øyehelse. På den optiske siden er Luxottica ledende innen reseptbelagte virksomheter i Nord-Amerika med sine LensCrafters og Pearle Vision-merkevarer, i Australia og New Zealand med OPSM - og Laubman amp Pank-merkene, i Kina med LensCrafters-merkevaren og i Latin-Amerika med GMO-merket. I Nord-Amerika opererer Luxottica også sine lisensierte optiske merkevarer Sears Optical and Target Optical. I tillegg opererer Luxottica med et av de største administrerte visjonssysernet i USA gjennom EyeMed og det nest største linsepolicyen, med tre sentrale laboratorier, over 900 laboratorier på LensCrafters, et fullt dedikert Oakley-laboratorium og et ekstra anlegg basert i Kina.

Comments